Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Challenge Δημοτικού

Ο Γύρος των Φιλιππίνων (Δημοτικό Σχολείο)
playingfield_elem_tourOfthePhil_download (Κατεβάστε τα σχέδια της πίστας πατώντας στο link)

Το ρομπότ θα πρ;eπει να εντοπίζει και να ακολουθεί μια μάυρη γραμμή και να ολοκληρώνει τη διαδρομή στον μικρότερο δυνατόν χρόνο.

  1. Η πίστα

Ανοχή  +/- 50mm
  • H πίστα θα είναι φτιαγμένη από διάφορα υλικά όπως ξύλο πλαστικό χρωματιστή μπογιά κτλ σύμφωνα με τις ανάγκες των προδιαγραφών
  • Η πίστα έχει μήκος 2370mm και πλάτος 1150mm
2 Κανονισμοί
  1. Η μαύρη γραμμή έχει πλάτος 20mm +/- 2mm
  2. Στην διαδρομή το ρομπότ θα πρέπει να περάσει από τις παρακάτω δοκιμασίες (missions)
  • Διακοπή μαύρης γραμμής (όπως στην εικόνα)
  • Ράμπα  (όπως στην εικόνα)
  • Εμπόδια (όπως στην εικόνα)
  • Κάθετα εμπόδια (όπως στην εικόνα)
  • Καμπύλες (όπως στην εικόνα)
  • Ένα μπαλάκι του πινγκ πονγκ που θα πρέπει να κουβαλήσει το ρομπότ ως τον τερματισμό
  1. Ο ακριβής αριθμός και η σειρά των δοκιμασιών θα ανακοινωθεί την ημέρα του διαγωνισμού!(εξαιρούνται η δοκιμασίες με τις καμπύλες, τη διακοπή της μαύρης γραμμής  και το μπαλάκι του πινγκ-πονκγ που η θέση τους στην πίστα θα παραμείνει σταθερή)
  2. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η εικονιζόμενη διαδρομή αφορά τις πίστες προετοιμασίας  και μόνο . Η οργανωτική επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα παρουσίασης διαφορετικής διαδρομής την ημέρα του διαγωνισμού γι αυτό το ρομπότ που θα κατασκευαστεί από τις ομάδες θα πρέπει να εντοπίζει και να ακολουθεί την γραμμή!
  3. Το σημείο εκκίνησης και το σημείο τερματισμού δεν είναι εξαρχής ορισμένα(γκρίζες τετράγωνες περιοχές 25×25εκ όπως στην εικόνα)! Το σημείο εκκίνησης (και κατ’ επέκταση το σημείο τερματισμού ) θα οριστούν μετά από κλήρωση την ημέρα του διαγωνισμού!
  4. Το ρομπότ θα πρέπει να σταματήσει αμέσως όταν ο κριτής διαπιστώσει ότι έχει ν «χάσει» την μαύρη γραμμή που ακολουθεί , δηλαδή το ρομπότ έχει περάσει ολόκληρο από την δεξιά ή την αριστερή πλευρά της μαύρης γραμμής.
Βαθμολογία :
  • Πέρασμα από την ράμπα = 15 βαθμοί
  • Πέρασμα από τα εμπόδια = 15 βαθμοί
  • Πέρασμα από τις καμπύλες (ζικ-ζακ) = 15 βαθμοί
  • Πέρασμα από τα κάθετα εμπόδια = 15 βαθμοί
  • Μπαλάκι πινγκ-πονγκ  = 40 βαθμοί
  • Μπόνους χρόνου = 120 μείον το χρόνο που χρειάστηκε μέχρι να τερματίσει.
Συνολική Βαθμολογία
  • 100 βαθμοί (το άθροισμα των παραπάνω χωρίς το μπόνους χρόνου)
  • Εάν δύο ομάδες έχουν την ίδια βαθμολογία τότε για την  κατάταξή τους θα χρησιμοποιείται το μπόνους χρόνου
Πηγή robotics4fun.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου